Po oceni eMarketerja naj bi v letu 2016 2,34 milijarde ljudi, kar predstavlja 32 odstotkov svetovne populacije, redno uporabljala družbena omrežja.
Približno 2,34 milijarde ljudi ali 32 odstotkov svetovne populacije in 68,3 odstotka internetnih uporabnikov bo letos redno uporabljala družbena omrežja, kar je 9,2 odstotka več kot v letu 2015. Večji dostop do interneta, še posebej prek mobilnih telefonov, bo dvigoval to rast v prihodnjih nekaj letih, pravi eMarketerjevo poročilo »Worldwide Social Networks Users: eMarketer’s Estimates for 2016«.
So se pa družbena omrežja v preteklih letih precej spremenila, predvsem na račun vzpona Snapchata, Instagrama in drugih novih večjih igralcev na trgu. Za dodatno zmedo na trgu so poskrbele še aplikacije za sporočanje, saj tudi one ponujajo funkcije in storitve, ki se pogosto prekrivajo s tistimi, ki jih nudijo družbena omrežja. Primer je WeChat, ki je postal vodilna družbena platforma na Kitajskem. V mnogih državah, kjer je sporočanje prek mobitelov še posebej priljubljeno, kot so Kitajska, Indija, Brazilija in Mehika, je uporaba družbenih omrežij prek mobilnih naprav zelo visoka.
Na bolj razvitih trgih Severne Amerike in Zahodne Evrope se rast uporabe družbenih omrežij počasi bliža vrhu. Tako se je letos število uporabnikov omrežij v teh regijah povečalo za samo 3,1 oziroma 3,8 odstotka. Nov val uporabnikov družbenih omrežij prihaja z mobilnih telefonov Azije, Latinske Amerike, Bližnjega vzhoda in Afrike. Več kot 80 odstotkov svetovnih uporabnikov družbenih omrežij bo do njih dostopalo z mobilnih telefonov, do leta 2020 pa jih bo že 86 odstotkov.