Vodje podjetji AOL, Yahoo! in iMeem so na okrogli mizi razpravljali o tem, kako naj socialne mreže ostanejo relevantne za uporabnike in njihove spreminjajoče se potrebe. Pogovarjali pa so se tudi o tem, kako naj tržniki dosežejo te uporabnike, ne da bi bili pri tem vsiljivi.
Zdaj, ko so socialne mreže dosegle kritično maso uporabnikov, je njihov naslednji izziv zagotavljanje vrednosti tako za uporabnike kot oglaševalce. Danes namreč ni več dovolj, da dajejo uporabnikom samo kopico spletnih prijateljev. Tako so vodje omenjenih podjetij v razpravi ugotovili, da je ključ za uspeh teh mrež v tem, da dovolijo uporabnikom povedati svoje zgodbe, s katerimi bodo ustvarili povezave tako na spletu kot v resničnem življenju. In skupnosti, ki bodo to omogočale na uporabniško čim prijaznejši način, bodo na dolgi rok najuspešnejše. To je ena stran. Je pa tu še druga stran – oglaševalci. Njihova pričakovanja glede socialnih mrež se močno razlikujejo od tistih, ki jih imajo uporabniki. In če želi biti neka skupnost zares uspešna, mora zadovoljevati potrebe obeh strani, so se strinjali udeleženci okrogle mize. Vendar pa oglaševalci še ne izrabljajo možnosti, ki jim jih nudijo spletne skupnosti, v polni meri. Eden izmed pomembnejših vzrokov, zakaj je temu tako, je problem spletne (ne)anonimnosti. Uporabnikom ni všeč, če oglaševalci sledijo njihovemu spletnemu vedenju, in jim potem predvajajo oglase, ki so prilagojeni temu vedenju. Sodelujoči v razpravi so menili, da pa vendarle obstajajo načini, kako ne vdirati v zasebnost uporabnikov, a jim vseeno servirati relevantne oglase.