Potrošniki so v predbožičnem času bolj dovzetni za oglaševanje.
Naložbe v oglaševanje v ključnem četrtem četrtletju letošnjega leta bodo po podatkih združenja AA/WARC v Združenem kraljestvu dosegle rekordno raven. V primerjavi z enakim obdobjem lani naj bi se povečale za približno osem odstotkov.
Prikazno oglaševanje se bo povečalo za 15,8 odstotka in zabeležilo 3,9 milijarde funtov, iskalno oglaševanje pa naj bi zabeležilo 8,8-odstotno povečanje v primerjavi z lanskim letom, kažejo podatki AA/WARC-a.
Praznično obdobje je za številne blagovne znamke, zlasti v maloprodaji, zelo pomembno. To se odraža tudi v nenehni rasti naložb v oglaševanje v zadnjem četrtletju leta. Zlasti v Združenem kraljestvu je čas okrog božiča pomembna oglaševalska sezona, ne le z visoko porabo za oglaševanje, temveč tudi z ustvarjalnimi oglaševalskimi rešitvami, s katerimi želijo oglaševalci navdušiti potrošnike.
Raziskava podjetja Kantar kaže, da je občinstvo v predprazničnem času bolj dovzetno za oglase kot običajno, saj se 56 odstotkov vprašanih veseli božičnih oglasov, 59 pa jih pravi, da imajo božične oglase radi. Številne največje britanske blagovne znamke, kot so John Lewis, Tesco, Sainsbury’s, Waitrose, Marks & Spencer in Boots, bodo tudi letos skupaj s svetovnimi znamkami, med katerimi so Amazon, Disney in Coca-Cola, predstavile posebne božične oglase.