Deli

V današnjem svetu nakupovanja igrajo trgovske medijske mreže pomembno vlogo pri oblikovanju oglaševalskih strategij. Blagovne znamke lahko s pravilno uporabo podatkov, ki jih nudijo trgovci, bolje ciljajo svoje kupce in izboljšajo učinkovitost svojih oglaševalskih akcij. Ker se načini zbiranja in uporabe podatkov med trgovci razlikujejo, je ključno, da blagovne znamke svoje pristope prilagodijo značilnostim vsake mreže. Tako lahko zagotovijo boljši donos od vloženih sredstev v oglaševanje.

Razvoj trgovskih medijskih mrež izboljšuje učinkovitost oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki veliko pomembnih prednakupnih korakov opravijo na spletnem mestu trgovcev ali v fizični trgovini, zato je za blagovne znamke, ki so v veliki meri odvisne od trgovcev na drobno, pomembno, da v svoje oglaševalske strategije vključijo več trgovskih medijskih mrež.

Trgovci razpolagajo z veliko količino podatkov, ki vplivajo na učinkovitost oglaševalskih kampanj. Težava pri tem pa je, da ni standardov glede tega, kako se delijo podatki, prav tako ni standardnega načina za primerjavo merjenj med različnimi trgovci. A kljub temu velja priporočilo blagovnim znamkam: raziščite oglaševalske priložnosti posameznih trgovskih medijskih mrež, saj se v njih nahajajo točke stika s potrošniki.

Ključno pri pripravi strategij je razumevanje edinstvenega pristopa vsake trgovske medijske mreže. Strategija, ki dobro deluje pri eni trgovski medijski mreži, namreč ne pomeni, da se bo dobro obnesla tudi pri drugi. Vsak trgovec namreč uporablja svoj edinstven pristop pri oblikovanju svoje trgovske medijske mreže. Zato je na mestu nasvet oglaševalcem: primerjajte in usklajujte ponudbe različnih trgovskih medijskih mrež s cilji kampanje svoje blagovne znamke.

Vsi podatki o strankah niso enaki. Pri vključevanju obstoječih strank so podatki o zvestobi morda najdragocenejši pri spodbujanju ponovnih nakupov in ugotavljanju, katere strategije so najbolj učinkovite. Številni trgovci na drobno imajo programe zvestobe in članstva. Tudi blagovne znamke lahko vzpostavijo lastne zvestobne programe, ki predstavljajo pomemben način zbiranja prvoosebnih podatkov. Zlasti zaradi prihajajoče ukinitve piškotkov tretjih oseb in novih predpisov o zasebnosti so ti pomembnejši kot kdaj koli prej.

Deli

Arhiv