RAZISKAVE
Prvič doslej se je na prvo mesto po priljubljenosti med uporabniki namiznih in prenosnih računalnikov povzpel brskalnik…
Potrošniki si za rezervacijo počitnic vzamejo v povprečju nekaj manj kot tri mesece. Spletni oglasi in članki na spletu, ob boku s počitniškimi katalogi, imajo pri prvih spodbudah, kam…
Internet je pomemben kanal informiranja o ponudbi tudi na področju sklepanja zavarovanj. V celotnem procesu nakupne poti – od zaznane potrebe do sklenitve zavarovanja – pa potrošnik podleže vplivom…
Pri nakupih kozmetike in prehranskih dopolnil ima oglaševanje večji vpliv na spodbudo nakupnega procesa kot v drugih kategorijah, zajetih v raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, ki sta jo…
Valicon in iPROM sta konec lanskega leta izvajala prvo slovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot – od…
»Internet je več kot le medij in njegova uporaba se s tega vidika razlikuje od ostalih medijev, s katerimi smo ga primerjali. Sedaj z mobilno komponento postaja dnevni spremljevalec,…
Trženjsko svetovalna in raziskovalna družba Valicon in podjetje iPROM sta poleti 2010 izvedla spletno raziskavo o področjih zanimanja uporabnikov interneta. Raziskava je pokazala, da se je internet usidral že…
Iskalnikom, ki jih najpogosteje obiskuje 30 odstotkov dnevnih uporabnikov, sledijo novičarske strani s četrtino uporabnikov, za njimi pa so uvrščene strani tako imenovanega spleta 2.0. Na tretjem mestu so…
Rezultati raziskave kažejo, da je vsakdanja uporaba spleta postala nekaj povsem običajnega. Če je bilo leta 2005 rednih uporabnikov 67 odstotkov (vsak dan ali skoraj vsak dan), pa ga…
Slika 1: Uporaba različnih storitev znotraj spletnih skupnosti (vir: iPROM, Valicon; januar 2009, n=407)Med posameznimi spletnimi skupnostmi obstajajo razlike v uporabi posameznih storitev. Tako, na primer, člani Facebooka, Netloga…