Internet: od dela do zabave, od jutra do večera. Spletna omrežja in video vsebine spreminjajo uporabniške navade.

Trženjsko svetovalna in raziskovalna družba Valicon in podjetje iPROM sta poleti 2010 izvedla spletno raziskavo o področjih zanimanja uporabnikov interneta. Raziskava je pokazala, da se je internet usidral že…

Preberi več

Splet 2.0 najprej osvojili mlajši uporabniki interneta

Iskalnikom, ki jih najpogosteje obiskuje 30 odstotkov dnevnih uporabnikov, sledijo novičarske strani s četrtino uporabnikov, za njimi pa so uvrščene strani tako imenovanega spleta 2.0. Na tretjem mestu so…

Preberi več

V Sloveniji že 78 odstotkov dnevnih uporabnikov spleta

Rezultati raziskave kažejo, da je vsakdanja uporaba spleta postala nekaj povsem običajnega. Če je bilo leta 2005 rednih uporabnikov 67 odstotkov (vsak dan ali skoraj vsak dan), pa ga…

Preberi več

Spletne skupnosti najprimernejše mesto za ohranjanje stikov s prijatelji

Slika 1: Uporaba različnih storitev znotraj spletnih skupnosti (vir: iPROM, Valicon; januar 2009, n=407)Med posameznimi spletnimi skupnostmi obstajajo razlike v uporabi posameznih storitev. Tako, na primer, člani Facebooka, Netloga…

Preberi več

Spletne skupnosti uporablja 35 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta

Največjo prepoznavnost med slovenskimi uporabniki interneta ima Facebook, saj ga pozna kar 82 odstotkov vprašanih. Na drugem mestu je slovenska skupnost Frendiinflirt.com. Pozna jo 75 odstotkov anketirancev. Sledita ji…

Preberi več

Velik potencial mobilnega interneta

Mobilni internet ima trenutno še status občasne, dopolnilne uporabe. Na dnevni ravni mobilne internetne storitve uporablja manj kot deset odstotkov internetnih uporabnikov, pri čemer je pregledovanje elektronske pošte najpogostejša…

Preberi več

V Sloveniji med uporabniki spleta 86 odstotkov video gledalcev

LJUBLJANA, 30. 5. 2008     iPROM je v sodelovanju s podjetjem Valicon v maju opravil raziskavo uporabe spletnih video vsebin, ki je pokazala, da video vsebine prek spleta gleda 86…

Preberi več

Največ časa porabimo za brskanje po spletu in prebiranje e-pošte

LJUBLJANA, 9.1.2008          Raziskava medijske porabe, ki sta jo novembra med slovenskimi uporabniki interneta opravila iPROM in Valicon, je pokazala, da posamezniki v delovnem tednu 39 odstotkov časa, namenjenega medijem,…

Preberi več

E-nakupuje že skoraj polovica uporabnikov interneta

Slovenski uporabniki interneta najpogosteje kupujejo v slovenskih spletnih prodajalnah, za posamezen nakup pa porabijo tudi več kot 700 evrov
LJUBLJANA, 11.12.2007    iPROM in Valicon sta spomladi med slovenskimi uporabniki interneta…

Preberi več

Raba interneta v Sloveniji prehiteva televizijo

LJUBLJANA, 28.11.2007    iPROM in Valicon sta v prvem tednu novembra med slovenskimi uporabniki interneta izvedla raziskavo medijske porabe različnih medijev. Izsledki raziskave kažejo, da posamezniki vse več časa posvečajo…

Preberi več