Deli

»Internet je več kot le medij in njegova uporaba se s tega vidika razlikuje od ostalih medijev, s katerimi smo ga primerjali. Sedaj z mobilno komponento postaja dnevni spremljevalec, od jutra do večera, vsak dan. Vedno bolj pa tudi opažamo, da se med slovenskimi uporabniki interneta širi t. i. medijska večopravilnost. Ne gre za novost, a intenzivnost tega pojava se povečuje, predvsem med uporabniki pametnih mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov,« je dejal Matjaž Robinšak, direktor raziskav v družbi Valicon. »Predvsem mladi so tisti, ki hitreje spreminjajo navade medijske potrošnje in s tem vplivajo na nov način uporabe interneta na splošno.«

»Pozornost uporabnika interneta je ob klasičnih metodah spletnega oglaševanja vse težje pridobiti. Zato v iPROM-u skladno z razvojem spletnih medijev in njihove uporabe razvijamo nove, napredne in inovativne pristope na področju digitalnega komuniciranja, ki z modularno združitvijo različnih načinov podajanja informacij prek različnih naprav v »zgodbo« nadgrajujejo klasično spletno oglaševanje,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Dosegati cenovno opravičljive rezultate na področju digitalnega trženja s klasičnim oziroma »ročnim« zakupovanjem oglasnega prostora na spletnih medijih v današnjem okolju praktično ni več možno. To je danes eden izmed največjih izzivov vseh, ki se ukvarjamo z digitalnim komuniciranjem.«

Med delovnim tednom slovenski spletni uporabniki poleg interneta dnevno največ časa namenijo poslušanju radia (32 odstotkov), spremljanju rednih televizijskih programov namenijo 20 odstotkov svojega medijskega časa, z 9 odstotki sledi gledanje DVD-jev in videa.

Medijska poraba se med vikendom spremeni, predvsem v korist televizije. A kljub temu internet s 23 odstotki ostaja med prvimi tremi medijskimi vsebinami. Poslušanju radia je namenjenega 29 odstotkov časa, spremljanju rednega TV-programa pa 26. Pri tem ni upoštevano, koliko tega časa uporabniki namenijo aktivnemu spremljanju medija in koliko pasivnemu.

Prikaz 1: Delež porabe po posameznih medijih glede na celotno medijsko porabo v povprečnem dnevu od ponedeljka do petka in med vikendom ter delež uporabnikov, ki uporabljajo posamezno vsebino v delovnem tednu in med vikendom (Vir: iPROM, Valicon, spletna raziskava, 22. 7. – 10. 9. 2011)

Opomba: Posameznik lahko istočasno uporablja več medijev, bodisi aktivno bodisi pasivno. Izračunan je delež med vsemi porabljenimi minutami na vseh medijih. Rezultati se nanašajo na vzorec uporabnikov interneta. Vzorec je utežen.

 

Prikaz 2: Delež porabe po posameznih spletnih medijskih vsebinah in storitvah glede na celotno porabo interneta v povprečnem dnevu od ponedeljka do petka in med vikendom ter delež uporabnikov, ki uporabljajo posamezno vsebino ali storitev v delovnem tednu in med vikendom (Vir: iPROM, Valicon, spletna raziskava, 22. 7. – 10. 9. 2011)

Opomba: Posameznik lahko istočasno uporablja več medijev, bodisi aktivno bodisi pasivno. Izračunan je delež med vsemi porabljenimi minutami na vseh medijih. Rezultati se nanašajo na vzorec uporabnikov interneta. Vzorec je utežen.

O podjetju Valicon

Družba Valicon je ena od vodilnih družb za trženjsko svetovanje in raziskovanje na območju jugovzhodne Evrope. Družba je nastala aprila 2007 z združitvijo podjetij CATI iz Slovenije in Prizma Istraživanja iz Hrvaške. Valicon je specializiran za majhne trge, naročniku prilagojene rešitve, napredno metodologijo in poglobljen vpogled v naročnikovo področje delovanja. VALICON svojim naročnikom nudi svoje storitve na celotnem območju nekdanje Jugoslavije, prek izbranih partnerjev pa tudi v drugih državah jugovzhodne Evrope.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.