Nova raziskava družbe The Trade Desk in svetovalne hiše PA Consulting razkriva, da kar 85 odstotkov potrošnikov bolj zaupa blagovnim znamkam, ki oglašujejo v kakovostnih medijih. Ti mediji ne le povečujejo nakupno namero, temveč tudi krepijo pozitivne povezave z blagovno znamko, pri čemer se kot ključen dejavnik izpostavlja skladnost med oglaševanjem in vsebino.
Okolje, v katerem se pojavi oglas, določa stopnjo zaupanja
Ugotovitve omenjene raziskave kažejo, da ima medijski kontekst pomembno vlogo pri oblikovanju odnosa do blagovne znamke. Kakovostna okolja omogočajo večje zaupanje, kar povečuje pripravljenost potrošnikov na dolgoročno zvestobo in sprejemanje višjih cen. Posebej pomembna je usklajenost med oglasi in vsebino, saj potrošniki to prepoznavajo kot sestavni del kakovostne medijske izkušnje.
Kakovostne platforme ustvarjajo močnejšo povezanost z blagovnimi znamkami
Analiza več kot 70 medijskih znamk med 9000 anketiranci iz ZDA, Velike Britanije in Francije je pokazala, da priznane medijske hiše in platforme, kot so Disney+, Spotify, Sky Sports in The Economist, ustvarjajo 30 odstotkov višjo čustveno in miselno povezanost z oglasi. Oglasi v teh digitalnih medijih so bili ocenjeni kot dvakrat bolj priljubljeni in skoraj dvakrat bolj spoštovani kot tisti na manj kakovostnih kanalih, na primer v storitvi Amazon Prime Video ali na družbenih medijih, ki slonijo na uporabniško generirani vsebini.
Medijski strokovnjaki opozarjajo, da lahko še tako izvirna in kreativna oglaševalska vsebina izgubi svojo moč, če se pojavlja v medijih, ki jim občinstvo ne zaupa.
»Pomembnosti konteksta v katerega umeščamo medijsko vsebino se v iPROMu zavedamo že vrsto let, zato smo se osredotočili na oglaševanje v kakovostnih uredniških medijih, razvili pa smo tudi rešitve za semantično in kontekstulano oglaševanje. Varnost blagovne znamke in umeščaje oglasnih vsebin v varna in preverjena medijska okolja predstavlja namreč ključni gradnik ugleda blagovne znamke,« novico komentiral Andrej Ivance, direktor medijskega načrtovanja v družbi iPROM.