Tekstovno sporočanje (MSN, Skype …), pisanje spletnih dnevnikov in sodelovanje v spletnih skupnostih je doseglo odločilno množico uporabnikov (več kot polovica odraslih se že zanaša na vsaj enega izmed teh t. i. sistemov spleta 2.0 in prek njih redno komunicira s prijatelji, družino, kolegi), ugotavlja študija oglaševalske agencije Universal Mccann.
Z njo so že nekaj let nazaj pokazali, da postajajo stvari, kot je pisanje spletnih dnevnikov, vse pomembnejši osebni način za komuniciranje, sedaj pa ugotavljajo, da za najbolj zaželeno ciljno skupino oglaševalcev, odrasli med 18 in 34 letom starosti, postajajo vse pomembnejši ravno zgoraj omenjeni sistemi za osebno komunikacijo. Tako se 85 odstotkov te vplivne demografske skupine zanaša na enega ali več sistemov za ohranjanje medsebojnega stika.
Ena izmed zanimivejših ugotovitev te študije pa je hitrost, s katero povprečni Američan postaja samozaložnik na spletu. Eden izmed desetih odraslih piše svoj spletni dnevnik (samo leto dni nazaj je bilo takih komaj pet odstotkov), med najpomembnejšo ciljno skupino (18-34 let) pa je takih še dvakrat več (eden izmed petih ima svoj dnevnik, v primerjavi z desetimi odstotki leta 2007).