Deli

Pandemija, ki je zaznamovala lansko leto, je pomembno vplivala na medijsko krajino in oglaševanje.

Rast uporabe digitalnih medijev vpliva na naložbe v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Pandemija je močno vplivala na medije in oglaševanje. Sredstva za oglaševanje v medijih so se v prvi polovici lanskega leta v ZDA v primerjavi z enakim obdobjem leta 2019 znižala za skoraj 20 odstotkov, kažejo Kantarjevi podatki, v kategoriji potovanj je bil ta padec celo več kot 50-odstoten. Po drugi strani pa so potrošniki lani neprimerljivo veliko časa preživeli doma, zaradi česar se je pomembno povečala količina časa, preživetega na spletu in z mediji.

eMarketer napoveduje, da bodo do leta 2023 odrasli Američani digitalnim medijem namenili skoraj 8,5 ure dnevno, kar predstavlja skoraj 65 odstotkov vsega časa, namenjenega medijem. Povečanje potrošnje digitalnih medijev spodbuja tudi naložbe v digitalno oglaševanje. GroupM napoveduje, da se bodo naložbe v oglaševanje na svetovni ravni v letošnjem letu povečale za 19 odstotkov, na kar bo pomembno vplivalo 26-odstotno povečanje vlaganj v digitalno oglaševanje. Glede na to, da potrošniki vsebine iščejo na različnih napravah in platformah ter spremljajo različne vire, bo za podjetja pomembna večkanalna in izjemno agilna marketinška strategija.

Številni oglaševalci veliko stavijo na digitalne medije, še zlasti na tiste digitalne kanale, ki zagotavljajo dokazljive donose, kot so družbeni mediji in digitalni video. Digitalni kanali oglaševalcem omogočajo hitro odzivanje na spremembe in prilagajanje različnim razmeram, kakršnim smo bili priča zaradi pandemije. Z naraščajočo potrošnjo digitalnih vsebin narašča tudi število točk stika in priložnosti, da se blagovne znamke povežejo s potrošniki. Če oglaševalci to upoštevajo in potrošnikom ponudijo dodano vrednost, si lahko zagotovijo zveste stranke in dobre poslovne rezultate.

Deli

Arhiv