Svetovni trg platform za upravljanje s podatki o potrošnikih se bo po pričakovanjih v prihodnjih nekaj letih močno povečal.
CDP Institute pričakuje, da bo trg platform za upravljanje s podatki o potrošnikih v letošnjem letu dosegel najmanj 1,3 milijarde USD prihodkov. ResearchandMarkets pa medtem napoveduje, da bo panoga z dveh milijard USD letos do leta 2025 s presenetljivo skupno letno stopnjo rasti 34 odstotkov zrasla na 10,3 milijarde USD.
Gartner napoveduje, da bo imel povprečen odrasel Američan v letu 2020 več kot šest pametnih naprav, Cisco pa, da bo število naprav, povezanih v omrežja IP, na svetu leta 2023 znašalo trikrat več, kolikor znaša svetovno prebivalstvo. Do leta 2023 bo na svetu 3,6 omrežne naprave na prebivalca (skupno 29,3 milijarde), meni Cisco. Leta 2018 sta bili dve omrežni napravi na prebivalca (skupno 18 milijard).
Potrošniki uporabljajo vse te naprave – tudi večkrat na dan – za interakcijo s podjetji, s katerimi poslujejo, in pričakujejo, da jih bodo blagovne znamke prepoznale, ne glede na napravo, ki jo v danem trenutku uporabljajo. Raziskava Connected Customer podjetja Salesforce State iz aprila 2019 kaže, da 78 odstotkov vprašanih raje uporablja različne kanale za komunikacijo z blagovnimi znamkami, 6 odstotkov pa jih pričakuje, da bodo podjetja z njimi komunicirala na podlagi preteklih interakcij, ne glede na to, na kateri napravi so bile opravljene.
Platforme za upravljanje s podatki o potrošnikih so zasnovane za poenostavitev pretoka podatkov o potrošnikih v celotni verigi marketinške tehnologije ter ustvarjanje enotnega vpogleda v stranko. Zaradi visokih pričakovanj ter vse večjega števila točk stika s (potencialnim) potrošnikom sta prepoznavanje različnih naprav in identifikacija ključni tako za marketinške strokovnjake kot svetovalce v oddelkih prodaje in podpore strankam v podjetju, ki lahko tako zagotovijo popolno uporabniško izkušnjo. Konsolidirani podatki o potrošnikih omogočajo bolj utemeljene in učinkovite odločitve.