Deli

Analitična družba PQ Media napoveduje 7,7-odstotno rast skupne svetovne medijske porabe, Dentsu 4,6-odstotno, WARC pa kar 8,2-odstotno.

Rast skupne svetovne medijske porabe

Skupna svetovna medijska poraba naj bi se po podatkih analitične družbe PQ Medie v letošnjem letu povečala za 7,7 odstotka, kar je skoraj dvakrat več od 4-odstotne rasti, zabeležene v letu 2023. Kljub izrazitemu nasprotju z lanskim letom PQ Media meni, da se bo letošnja oglaševalska poraba pomembno povečala zaradi manjšega strahu glede inflacije in recesije, ameriških političnih kampanj zaradi prihajajočih predsedniških volitev in poletnih olimpijskih iger v Parizu.

Svetovni oglaševalski sektor je v lanskem letu zrasel za 2,6 odstotka na 732,89 milijarde dolarjev, medtem ko se je celoten marketinški sektor povečal za 5,1 odstotka na 897,69 milijarde dolarjev. Svetovna poraba za digitalne medije se je lani povečala za 10,4 odstotka na 824,46 milijarde dolarjev, medtem ko je poraba za tradicionalne medije padla za 1,9 odstotka na 806,12 milijarde dolarjev, kaže enajsta letna napoved svetovne porabe za oglaševanje in marketing 2024–2028 družbe PQ Media.

Napoved PQ Medie pa se pomembno razlikuje od napovedi družbe Dentsu in nekoliko tudi od WARC-ove. Dentsu namreč napoveduje 4,6-odstotno rast, WARC pa 8,2-odstotno.

Deli

Arhiv