Deli

Oglaševanje v trgovskih medijskih mrežah bo v prihodnjem letu prehitelo oglaševanje na linearni televiziji.

Rast oglaševanja v trgovskih medijskih mrežah - iPROM - Novice iz sveta

Svetovne naložbe v oglaševanje v trgovskih medijskih mrežah naj bi se letos izenačile z naložbami v oglaševanje na linearni televiziji, prihodnje leto pa naj bi jih celo prehitele, kažejo WARC-ove napovedi.

Naložbe v oglaševanje na linearni televiziji naj bi po napovedih letos zrasle za 1,9 odstotka, predvsem na račun svetovnih športnih dogodkov, kot so bile olimpijske igre in evropsko nogometno prvenstvo, ter ameriških predsedniških volitev.

Oglaševanje v trgovskih medijskih mrežah pa naj bi še naprej dosegalo dvoštevilčno rast naložb. Letos naj bi se te povečale za 21,3 odstotka, v letu 2026 pa za 13,8 odstotka. S preseženimi 200 milijardami USD naložb bodo trgovske medijske mreže prehitele linearno televizijo.

Vse večje zanimanje in zaupanje oglaševalcev v trgovske medijske mreže sta posledici predvsem moči prvoosebnih podatkov, s katerimi razpolagajo trgovci, standardizacije merjenja ter vse boljšega razumevanja tega oglaševalskega kanala.

Primer dobre prakse je denimo sodelovanje med povezano televizijo, pretočnimi storitvami in trgovskimi medijskimi mrežami, kot je v nedavni napovedi sodelovanja z Walmartom navedel Paramount+. Z vključitvijo izdelkov v svoje spletne strani želijo tudi številni založniki po vsem svetu izkoristiti oglaševanje v trgovskih medijskih mrežah. 69 odstotkov svetovnih založnikov namerava v prihodnjih 12–18 mesecih v ospredje svojih prihodkovnih aktivnosti postaviti ravno trgovske medijske mreže.

Deli

Arhiv