Digitalno oglaševanje bo letos v ZDA doseglo 71,8 odstotka celotnih naložb za oglaševanje, kar predstavlja 16 odstotnih točk več kot leta 2019.
Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA bodo v letošnjem letu dosegle 248,72 milijarde ameriških dolarjev, v svoji napovedi, posodobljeni konec oktobra, napoveduje eMarketer. To v primerjavi z lanskim letom predstavlja 12,5-odstotno rast. Poraba se je lani sicer povečala za 37,2 odstotka, vendar se je letos z normalizacijo razmer, ki jih je povzročila pandemija, znatno upočasnila.
Leta 2019 je digital predstavljal 55,6 odstotka celotne oglaševalske porabe, letos bo ta delež 71,8-odstoten. eMarketer nadalje napoveduje, da bodo naložbe v digitalno oglaševanje leta 2026 znašale 385,47 milijarde ameriških dolarjev, kar naj bi po njegovi oceni predstavljalo 80,9 odstotka skupnega oglaševalskega proračuna.
Razporeditev oglaševalskih sredstev znotraj posameznih oblik digitalnega oglaševanja
Videu bo letos namenjena skoraj tretjina oglaševalskih sredstev, namenjenih digitalnemu oglaševanju. Kot prevladujoči format prikaznega oglaševanja bo prehitel spletne pasice. Zmogljivost povezane televizije pa bo vplivala na uporabo mobilnih oglasov, ki trenutno predstavljajo 68,4 odstotka digitalnega proračuna, poraba za povezano televizijo pa 8,5 odstotka.
40,6 odstotka skupne porabe sredstve za digitalno oglaševanje bo letos namenjenih iskalnem marketingu, kar je približno 1,5 odstotne točke več kot lani. Vloga iskalnega marketinga znotraj prikaznega oglaševanja bo v prihodnjih dveh letih oslabela, rast pa bo z letošnjih 16,9 odstotka prihodnje leto padla na 7,4 odstotka. Prikazno oglaševanje, ki še vedno prevladuje in je deležno več kot polovice naložb v digitalno oglaševanje, pa se bo z lanske rasti v višini 37,5 odstotka letos soočilo z rahlim padcem, saj bo rast znašala 9,9 odstotka.