Deli

Naložbe v digitalno oglaševanje se bodo v letošnjem letu na svetovni ravni povečale za 8,4 odstotka.

Rast naložb v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Digital trenutno predstavlja 68,8 odstotka celotne porabe za oglaševanje, do leta 2028 pa naj bi ta delež narasel na 74,4 odstotka. Svetovna poraba za digitalno oglaševanje se bo letos povečala za 8,4 odstotka, kaže poročilo družbe GroupM. Gre sicer za najmanjšo rast po finančni krizi leta 2009, vendar letošnjo relativno nižjo rast, ki je posledica velikosti in zrelosti digitalnega trga, omejuje njegov uspeh in ne gospodarske težave.

Digitalno oglaševanje z vsemi svojimi različnimi oblikami in formati na področju oglaševanja še naprej prevladuje. Svet želi informacije in zabavo na zahtevo, zato oglaševalci nenehno inovirajo in personalizirajo vsebine, ki bodo zadovoljile potrebe uporabnikov.

Prihodki od oglaševanja v trgovskih medijskih mrežah se bodo po podatkih družbe GroupM povečali za 9,9 odstotka in bodo v letošnjem letu dosegli 125,7 milijarde dolarjev. Do leta 2028 naj bi ti presegli prihodke od televizijskega oglaševanja in naj bi predstavljali 15,4 odstotka skupnih prihodkov od oglaševanja.

Svetovni prihodki od oglaševanja na tradicionalni televiziji naj bi leta 2023 znašali 133,6 milijarde dolarjev, kar je 1,2 odstotka manj kot lani. Prihodki od povezane televizije pa naj bi letos znašali 25,9 milijarde dolarjev, kar predstavlja 13,2-odstotno rast v primerjavi z letom 2022. Po napovedih naj bi se ti prihodki do leta 2028 povečali za 10,4 odstotka na letni ravni in dosegli 42,5 milijarde dolarjev.

Tudi digitalno zunanje oglaševanje (DOOH) v letošnjem letu doživlja razcvet. Po napovedih naj bi doseglo 26,1-odstotno rast in zabeležilo 13,3 milijarde dolarjev. To je več kot dvakrat več od oglaševanja na vseh zunanjih površinah, ki naj bi s 35,6 milijarde dolarjev letos zabeležilo 12,7-odstotno rast.

Svetovne naložbe za oglaševanje naj bi se v letošnjem letu povečale za 5,9 odstotka na 874,5 milijarde dolarjev, v prihodnjem letu pa za šest odstotkov.

Deli

Arhiv