Deli

Pandemija je spremenila nakupne navade potrošnikov, tudi način nakupovanja živil. Povečala sta se deleža takih, ki živila kupujejo prek spleta in tako prek spleta kot v fizični trgovini.

Rast nakupovanja živil prek spleta se stopnjuje - iPROM - Novice iz sveta

Pred pandemijo je 84 odstotkov odraslih Američanov kupovalo živila v fizičnih trgovinah, od letošnjega junija pa se je ta delež znižal na 70 odstotkov. Razširjene možnosti spletnega nakupovanja, ki jih ponujajo trgovci na drobno, kot so Walmart, Amazon in Albertsons Companies, so vplivale na to, da zdaj 16 odstotkov odraslih Američanov živila kupuje pretežno prek spleta in da jih 12 odstotkov kupuje živila enako tako na spletu kot v fizični trgovini. Pred pandemijo je pretežno prek spleta in enako pogosto prek spleta kot v fizični trgovini živila nakupovalo po 7 odstotkov vprašanih odraslih Američanov.

Digitalizacija celotne nakupne poti, od začetnega raziskovanja potrošnikov do končnega nakupa, se bo v prihodnosti le še stopnjevala.

»Spletna trgovina je v zadnjem letu zabeležila veliko rast, potrošniki pa prek spleta opravijo tudi vse več nakupov živil ter dostave pripravljene hrane. Trend, ki ga potrjujejo naše lastne raziskave, se kaže tudi na svetovni ravni. Pričakujemo, da se bo ta trend v zadnjem četrtletju 2021 še okrepil, tovrstne nakupne navade potrošnikov pa se bodo še utrdile. V iPROMu se kot partner raziskav Spletni trgovec (Shopper’s Mind) s svojimi tehnološkimi rešitvami in strategijami za oglaševanje v digitalnih medijih prilagajamo aktualnim potrebam in stanju na trgu. Med najbolj učinkovitimi rešitvami za spletne trgovce je iPROM Spider Ad, ki omogoča personalizirano komunikacijo za širok nabor izdelkov ter avtomatizirano pripravo oglasov. Tako lahko spletni trgovci hitro prilagajajo svojo ponudbo in z njo učinkovito nagovorijo potrošnike,« komentira novico Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.

Deli

Arhiv