Blagovne znamke se osredotočajo na prvoosebne podatke, zbrane neposredno od potrošnikov s soglasjem, da bi povečale naložbe in povečale donosnost naložbe.
Pomena digitalnega vključevanja strank za blagovne znamke ni mogoče podcenjevati, saj ne povečuje le trženjskega uspeha, ampak tudi splošno poslovno uspešnost. Vlaganje v digitalno povezovanje s strankami je privedlo do rasti prihodkov za 92 % organizacij, pri čemer jih 60 % poroča o izboljšani zmožnosti izpolnjevanja spreminjajočih se potreb strank. Da bi povečale naložbe in povečale donosnost naložbe, se blagovne znamke osredotočajo na prvoosebne podatke, zbrane neposredno od potrošnikov z njihovim soglasjem. Pričakuje se, da bo ta strategija prinesla dobre rezultate iz več razlogov.
Prvoosebni podatki so natančnejši, odražajo trenutno povpraševanje in omogočajo boljšo personalizacijo. Blagovne znamke, ki uporabljajo svoje lastne podatke, lahko bolje razumejo strankino potovanja prek točk stika. Poleg tega naprednejša personalizacija vodi do večje zvestobe strank, saj prilagojene uporabniške izkušnje povečajo zvestobo pri 86 % potrošnikov, ki obenem za izdelke in storitve blagovnih znamk, ki se jim prilagajajo, porabijo 21 % več denarja. Prvoosebni podatki pomagajo tudi pri reševanju težav z zaupanjem potrošnikov, saj blagovne znamke zbirajo podatke pregledno in s privolitvijo uporabnikov, s čimer se ponovno vzpostavi in poveča zaupanje.
Potrošniki zahtevajo hitrejši prehod v prihodnost brez piškotkov. Mnogi potrošniki zavračajo piškotke in imajo raje, da blagovne znamke za personalizacijo uporabljajo samo prvoosebne podatke. Blagovne znamke, ki izpolnjujejo ta pričakovanja, bodo izboljšale interakcije in podaljšale čas, ki ga uporabniki preživijo na njihovih platformah. Obenem se bliža tudi smrt piškotkov tretjih oseb, saj jih Apple in Google postopoma opuščata. Blagovne znamke, ki se bodo zdaj pripravile na to spremembo, bodo imele prednost, saj bodo lahko prve zakorakale v to novo smer in iz svojih naložb uresničile največje koristi.
S prvoosebnimi podatki lahko blagovne znamke prilagodijo interakcije s strankami, ustvarjajo višje prihodke, izboljšajo zvestobo strank in bolje razumejo njihove spreminjajoče se potrebe. Uporaba natančnih podatkov bo pripomogla k zagotavljanju izkušenj, ki jih stranke pričakujejo, in zagotovila zanesljive poslovne rezultate.