Deli

Ko gre leto h koncu, se vedno pojavijo ugibanja in napovedi o tem, kaj se bo dogajalo v prihodnjem letu. In v svetu spletnega oglaševanja ni nič drugače. Tako so se že pojavile prve napovedi o trendih, ki nas na tem področju čakajo v letu 2007.
    Google-u naj bi uspelo razrešiti pravna vprašanja glede spletne strani YouTube, kar bo pomenil precedens za vse ostale podobne spletne strani. Številne televizije (CBS, NBC, ABC, Fox) bodo svojim uporabnikom omogočile dostop do klasičnih TV serij, ki jih bodo lahko shranili na različne medije. Spletne strani, namenjene druženju (MySpace, Facebook), bodo postajale vse pomembnejše in se bodo vse bolj osredotočale na posamezne starostne skupine ali na posamezne vedenjske vzorce uporabnikov interneta. To bo omogočalo oglaševalcem še bolj ciljano oglaševanje, tem stranem pa višje dohodke od prodaje oglaševalskega prostora. In ne nazadnje, personalizirane vstopne spletne strani (z vedenjskim ciljanjem) bodo zopet pridobile na veljavi.
    

Deli

Arhiv