Deli

Programatično oglaševanje zagotavlja prilagodljivost pri upravljanju kampanj. Množica podatkov omogoča ciljanje in poročanje, kar poveča učinkovitost kampanje.

Programatično oglaševanje zagotavlja boljšo učinkovitost - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje ni enostavno, a zanesljiva partnerska agencija poskrbi, da je proces za naročnika kar se da enostaven in da ta občuti le prednosti, ki jih programatično oglaševanje prinese. Podkrepljeno s strojnim procesiranjem množice podatkov programatično oglaševanje namreč omogoča izredno natančno ciljanje, posledično pa naročniku prinaša občutno optimizacijo sredstev.

Programatično oglaševanje odpira številne priložnostih

Programatične kampanje so vsakokrat spremenljive, saj so odvisne od ciljev posamezne stranke in upravljavskega stila agencije. Tipična poraba sredstev za programatično oglaševanje ne obstaja, saj se cene oglasnega prostora oblikujejo glede na povpraševanje. Ključni cilj pa ostaja, da se na digitalnem nagovori prave osebe s pravimi sporočili, kar zagotavljajo kombinacija visoke tehnologije in natančni podatki o vedenju potrošnika na spletu. Ključne naloge digitalne agencije so torej izbrati prave ciljne skupine in oglasne nagovore, ki najbolj ustrezajo njihovim vedenjskim značilnostim. Zaradi natančnega ciljanja, realno-časovne optimizacije sredstev in transparentnosti kampanj programatično oglaševanje prinaša številne prednosti in priložnosti.

»Programatično oglaševanje je tehnološko dovršen način oglaševanja, ki v svoj proces vključuje različne izkušene inženirje, tržnike in se poslužuje visokotehnoloških rešitev. Prednosti programatičnega zakupa oglasov so v tem, da lahko oglaševalci in naročniki nadzirajo svoje oglaševalske akcije z enega mesta, uporaba sistema za napredno ciljanje uporabnikov, mehanizmi za preprečevanje oglasnih goljufij ipd. Vpogled akcij v realnem času prinaša razburljive možnosti in sprotno prilagajanje kampanj,« komentira Luka Andrejak, strokovnjak za programatično oglaševanje.

Deli

Arhiv