Programatično oglaševanje je eno najbolj vznemirljivih in razvojno dinamičnih področij v marketingu.
V prihodnjih treh letih naj bi se bistveno povečale naložbe v programatično oglaševanje, kaže raziskava podjetja Alfi. Kot najpomembnejšo prednost programatičnega oglaševanja je 94 odstotkov v raziskavi sodelujočih oglaševalcev navedlo avtomatizacijo, z 72 odstotki sledi merjenje v realnem času ter s 67 odstotki napredno ciljanje.
Programatično oglaševanje vključuje avtomatiziran nakup in upravljanje digitalnih oglaševalskih kampanj, temelječe na vrstah strank in posebnem kontekstu. Glede na to, da sta umetna inteligenca in strojno učenje vse bolj izpopolnjena in pripravljena na širšo uporabo, se njuna uporaba v programatičnem oglaševanju povečuje.
Velik tehnološki napredek, vse večji poudarek na natančnejšem ciljanju občinstev ter potreba po vrednotenju spodbujajo rast programatičnega oglaševanja. Tako polovica v raziskavi sodelujočih višjih vodstvenih delavcev pričakuje pomembno povečanje naložb v programatično oglaševanje.