Deli

Programatično oglaševanje je v novi resničnosti postalo še bolj pomembno. Tehnologija nam namreč omogoča, da dosežemo potrošnike, ki danes več časa preživljajo v udobju doma – tudi na pametnih napravah.

Programatično oglaševanje: z manj sredstvi in natančnejšim ciljanjem do dobitne kombinacije - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje danes trženjskim strokovnjakom ponuja priložnost, da s pomočjo podatkov in z naprednimi pristopi ciljanja natančno nagovorijo potrošnike in tudi v novi resničnosti uresničijo strategijo rasti.

Preizkusite trg

Programatično oglaševanje omogoča preprosto prilagajanje načrtov v realnem času – omogoča prilagoditev proračunov in zastavljenih ciljev ter preizkušanje različnih strategij doseganja potrošnikov v realnem času. Z minimalnimi napori in finančnimi vložki je tako mogoče dodobra preizkusiti trg in določiti pravo strategijo.

Poskrbite za varnost blagovne znamke

Zaradi povečane občutljivosti potrošnikov je v trenutnih razmerah komunikaciji in okolju, kjer so oglasi prikazani, treba nameniti posebno pozornost. Zagotavljanje varnosti blagovne znamke in usklajevanje kontekstualne strategije s trenutnimi dogodki je namreč ključnega pomena za pozitivno zaznavanje blagovne znamke. Prav programatične platforme (npr. iPROM Cloud) pa omogočajo prikazovanje in umeščanje sporočil v realnem času na podlagi vsebine na strani in tako zagotavljajo, da se oglasi prikazujejo samo v varnih in ustreznih okoljih.

Dodano vrednost predstavljajo podatki

Programatične oglaševalske akcije zajemajo in analizirajo množico anonimiziranih podatkov o spletnih uporabnikih. Analiza teh podatkov omogoča oglaševalcem, da ciljajo zelo specifične trge ali ciljne skupine, naprave oziroma spletna mesta. Podatki o vedenjskih vzorcih uporabnikov omogočajo natančnejše oblike naprednega ciljanja, tudi prediktivnega. Ravno v trenutnih nepredvidljivih razmerah je čas, da blagovne znamke rezultatov ne prepuščajo naključju, ampak zaupajo tehnologiji, ki omogoča povečevanje učinkov glede na vložena medijska sredstva.

»Učinkovito doseganje ciljnih skupin z napredno uporabo podatkov je preizkušena taktika, s katero v iPROMu pomagamo naročnikom v novih razmerah. Agilnost ima ob tem pomembno vlogo. V zadnjem mesecu v sodelovanju z naročniki pospešeno prilagajamo oglaševalske strategije, programatično upravljamo prikazovanje oglasnih sporočil v povezavi z vsebinami znotraj posameznega medija, saj je kontekst umeščanja oglasov danes izredno pomemben,« pojasnjuje Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv