Programatično oglaševanje je v novi resničnosti postalo še bolj pomembno. Tehnologija nam namreč omogoča, da dosežemo potrošnike, ki danes več časa preživljajo v udobju doma – tudi na pametnih napravah.
Programatično oglaševanje danes trženjskim strokovnjakom ponuja priložnost, da s pomočjo podatkov in z naprednimi pristopi ciljanja natančno nagovorijo potrošnike in tudi v novi resničnosti uresničijo strategijo rasti.
Preizkusite trg
Programatično oglaševanje omogoča preprosto prilagajanje načrtov v realnem času – omogoča prilagoditev proračunov in zastavljenih ciljev ter preizkušanje različnih strategij doseganja potrošnikov v realnem času. Z minimalnimi napori in finančnimi vložki je tako mogoče dodobra preizkusiti trg in določiti pravo strategijo.
Poskrbite za varnost blagovne znamke
Zaradi povečane občutljivosti potrošnikov je v trenutnih razmerah komunikaciji in okolju, kjer so oglasi prikazani, treba nameniti posebno pozornost. Zagotavljanje varnosti blagovne znamke in usklajevanje kontekstualne strategije s trenutnimi dogodki je namreč ključnega pomena za pozitivno zaznavanje blagovne znamke. Prav programatične platforme (npr. iPROM Cloud) pa omogočajo prikazovanje in umeščanje sporočil v realnem času na podlagi vsebine na strani in tako zagotavljajo, da se oglasi prikazujejo samo v varnih in ustreznih okoljih.
Dodano vrednost predstavljajo podatki
Programatične oglaševalske akcije zajemajo in analizirajo množico anonimiziranih podatkov o spletnih uporabnikih. Analiza teh podatkov omogoča oglaševalcem, da ciljajo zelo specifične trge ali ciljne skupine, naprave oziroma spletna mesta. Podatki o vedenjskih vzorcih uporabnikov omogočajo natančnejše oblike naprednega ciljanja, tudi prediktivnega. Ravno v trenutnih nepredvidljivih razmerah je čas, da blagovne znamke rezultatov ne prepuščajo naključju, ampak zaupajo tehnologiji, ki omogoča povečevanje učinkov glede na vložena medijska sredstva.
»Učinkovito doseganje ciljnih skupin z napredno uporabo podatkov je preizkušena taktika, s katero v iPROMu pomagamo naročnikom v novih razmerah. Agilnost ima ob tem pomembno vlogo. V zadnjem mesecu v sodelovanju z naročniki pospešeno prilagajamo oglaševalske strategije, programatično upravljamo prikazovanje oglasnih sporočil v povezavi z vsebinami znotraj posameznega medija, saj je kontekst umeščanja oglasov danes izredno pomemben,« pojasnjuje Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu.