Programatično oglaševanje kandidatom za ameriškega predsednika omogoča, da si pridobijo več glasov zase tako, da ciljajo prave posameznike, s pravim sporočilom, ki se sklada z njihovimi specifičnimi vrednotami, mnenji in prioritetami.
Digitalna medijska strategija je v letošnjih predsedniških volitvah prišla bolj do izraza kot kdaj koli doslej. Napredek v oglaševalski tehnologiji pomaga upraviteljem digitalnih kampanj še bolj raznovrsten in pristop ena na ena pri trženju svojih kandidatov ameriškim ljudem.
Kaj deluje in zakaj je programatično oglaševanje pustilo svoj pečat na predsedniških volitvah 2016?
Uporaba podatkov za iskanje potencialnih volivcev
S pomočjo podatkov o občinstvih (tako lastni kot podatki tretjih oseb) so uspeli v kampanjah najti nepričakovane volivce. Ta metoda je omogočila kandidatom vpogled v to, kako so njihove kampanje delovale v realnem času. Tako jim ni treba čakati na končne analize tradicionalnega medijskega zakupa, saj jim programatično oglaševanje omogoča takojšen vpogled v delovanje kampanj. Ta neposrednost omogoča vodjem kampanj testiranje različnih oglaševalskih taktik in s tem večanje učinkovitosti medijskih proračunov.
Podroben vpogled v volivce za izboljšanje kampanj
Programatično oglaševanje spodbuja kandidate, da izvejo več o svojih volivcih (interesi, spletne aktivnosti, kaj imajo radi …). Tako so, na primer, s primerjanjem lastnih podatkov o uspešnosti kampanje z drugimi podatki (tretje strani) ugotovili, da so tisti, ki politični kampanji donirajo več kot tisoč dolarjev, lastniki iPhone-ov. To pa lahko naprej vpliva na kandidatovo mobilno oglaševalsko strategijo.
Sporočanje posameznemu volivcu
Vsak volivec ima svojo osebnost in svoje interese, stališča in predsodke. Programatično oglaševanje omogoča vodjem kampanj ustvarjanje sporočil, prilagojenih posameznemu volivcu. Velikost podatkov in dajanje ponudb za oglasni prostor v realnem času omogoča političnim kupcem oglasnega prostora, da sporočilo prilagodijo interesom posameznega volivca. Rezultat tega pa je, da imajo politiki zalogo sporočil, ki govorijo tako jezik volivcev kot odgovarjajo na njihove predsodke.
Znanje o volivcih
Politične kampanje, ki se poslužujejo programatične digitalne strategije, poznajo svoje volivce takšne, kot v resnici so, in ne, kakršni sami pravijo, da so v različni anketah. Programatične oglaševalske platforme omogočajo predsedniškim kandidatom vpogled v dejansko vedenje spletnih volivcev.