Deli

Programatično oglaševanje spreminja način, kako oglaševalci dosegajo svoja ciljna občinstva.

Programatično oglaševanje: trendi, izzivi in rast - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje kljub napovedani recesiji in izzivom, povezanim z opuščanjem piškotkov tretjih oseb, nenehno raste. Poraba za programatične digitalne oglase naj bi v ZDA letos predstavljala kar 90 odstotkov celotne porabe za digitalne prikazne oglase.

Zaradi opuščanja piškotkov tretjih oseb se mora programatično oglaševanje zanašati na alternativne podatkovne rešitve. Oglaševalci in založniki po svetu se zavedajo, da prvoosebni podatki najbolj učinkovito nadomeščajo piškotke tretjih oseb. Prvoosebni podatki, s katerimi podjetja pridobivajo dragocene vpoglede v vedenje svojih uporabnikov, tako postajajo ključni za personalizirano oglaševanje in pridobivanje konkurenčne prednosti. Kljub spremembam in nekaterim izzivom pa programatično oglaševanje ostaja ključen del vsake marketinške strategije.

Deli

Arhiv