Deli

Programatično oglaševanje je termin, ki je v svetu digitalnega oglaševanja uporabljen že skoraj na vsakem koraku. A raziskava podjetja Turn je pokazala, da oglaševalske agencije še vedno ne vejo, kaj programatično sploh je.

Programatično oglaševanje še vedno pogosto napačno razumljeno - iPROM - Novice iz sveta

Po podatkih raziskave tehnološkega podjetja Turn, ki je bila izvedena med več kot 200 kreativci v Veliki Britaniji, je samo 59 odstotkov vprašanih iz velikih agencij že pripravljajo programatične oglaševalske akcije. Zgolj enajst odstotkov majhnih agencij pa ni prepričanih, kaj programatično sploh pomeni.

Tudi pri izmenjavi podatkov prihaja do razhajanj med tem, kar želijo dobiti kreativci in tem, kar dejansko dobijo od blagovnih znamk. Tretjina kreativcev tako pravi, da od oglaševalcev ne dobijo dostopa do podatkov, ki jih potrebujejo, 29 odstotkov pa jih pravi, da ne dobijo podatkov, ki jih imajo agencije za medijsko planiranje.

In za kaj bi se uporabljali vsi ti podatki? Čeprav podatki in programatično oglaševanje pogosto asociirajo na zakup občinstev, pa po podatkih Turnove raziskave 73 odstotkov kreativcev pravi, da bi podatki morali biti namenjeni izboljšanju kreative, sledijo še, da bi morali biti podatki namenjeni izboljšanju relevantnosti oglasov, lokacijskemu ciljanju in pravi izbira časa prikazovanja oglasov.

Morda najbolj presenetljiva ugotovitev raziskave pa je, da mlajši kreativci sploh niso nujno bolj vešči v podatkih kot njihovi starejši kolegi.

Deli

Arhiv