Programatično oglaševanje se običajno uporablja za dvig prepoznavnosti blagovne znamke na vrhu nakupnega lijaka, islandska letalska družba pa je z njim povečala prodajo.
Letalska družba Icelandair se je po pandemiji, tako kot mnogi drugi ponudniki letalskih prevozov, soočala s težavami zaradi zaprtja meja in posledično spremenjenih letalskih poti. Njena največja izziva sta bila zapolniti vse razpoložljive sedeže na letih in optimizirati prodajo letalskih vozovnic, obenem pa se je soočala z majhnim proračunom. Da bi povečala število rezervacij in ob tem ne porabila preveč denarja, se je družba odločila za programatično oglaševanje. Pred tem je Icelandair večino svojih oglaševalskih sredstev namenjal iskalnikom in družbenim medijem.
Programatično oglaševanje se običajno uporablja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, Icelandair pa je z njegovo uporabo želel povečati število rezervacij letalskih vozovnic, zlasti med potrošniki z višjimi dohodki, ki so izkazali namero za potovanje. Za dosego prave ciljne skupine ob pravem času so uporabili programatično oglaševanje in dinamične kreative. Pri tem jim je pomagalo tehnološko podjetje Scibids, ki z uporabo umetne inteligence nudi možnost prilagojene dražbe na platformi za povpraševanje. S tem so zagotovili, da so oglasi izjemno učinkovito dosegli potencialne stranke, obenem pa je Icelandair zmanjšal stroške za oglaševanje.
Programatično oglaševanje je odigralo ključno vlogo pri doseganju uspeha te kampanje. Pomembno je bilo, da so najprej natančno opredelili ciljno publiko, ključno pa je bilo tudi tesno sodelovanje s strategi in načrtovalci kampanje. Programatično oglaševanje ni bilo le orodje za promocijo blagovne znamke, temveč so z njim dosegli pravo občinstvo ob pravem času. S tem pristopom so dosegli izjemne rezultate in v zadnjem letu zabeležili kar 70-odstotno znižanje stroškov na prodano letalsko vozovnico. Ta primer dobre prakse odpira nove priložnosti za programatično oglaševanje, njegov razvoj in uspešno uporabo v industriji.