Deli

Vzpon programatičnega oglaševanja za vedno spreminja podobo digitalnega oglaševanja. Sedaj, ko se bolje razume njegov potencial in učinkovitost, oglaševalci širijo njegovo uporabo iz neposrednega trženja v samo znamčenje.

Programatično oglaševanje in znamčenje - iPROM - Novice iz sveta

Programatični zakup oglasnega prostora postaja vse pomembnejši del digitalnega oglaševanja. V letu 2015 je bil v ZDA ocenjen na skoraj 15 milijard dolarjev, kar je 55 odstotkov celotnega prikaznega oglaševanja. In čeprav je večina vložkov v programatični zakup še vedno osredotočena na neposredne odzive, pa vedno večje število oglaševalcev uporablja programatično oglaševanje za znamčenje.

Z vse večjo rastjo programtičnega zakupa si oglaševalci prizadevajo izkoristiti to tehnologijo še drugače, saj le-ta omogoča ciljanje in izboljšanje kreative. Programatično je primerno za znamčenje, ker lahko z njim dosegamo točno določena občinstva, s pravim sporočilom, ob pravem času. Poleg tega pa omogoča nove kreativne možnosti, s čimer pomaga znamki, da postane prepričljivejša. Tak primer je Oreov hiter odgovor na izpad elektrike med prenosom finala Super Bowl. Tak način hitrega razmišljanja, dostavljenega pravemu občinstvu, ob pravem času v svetu tradicionalnih medijev ni mogoč.

Čeprav morda ne moremo nujno meriti vpliva programatičnega zakupa na znamko na enak način kot lahko merimo razmerje med prikazi in kliki ali konverzije, pa nam tehnologija za ciljanje lahko zelo pomaga pri učinkovitem doseganju pravih občinstev. Seveda programatično ne bo delovalo enako dobro v vsakem okolju, zato je pri tem treba razmisliti tudi o kanalih, ki so najprimernejši za ta pristop in zakaj so primerni.

Ne glede na uporabljene kanale pa so nekatere stvari, ki jih morajo oglaševalci upoštevati, ko želijo uporabiti programatično za znamčenje.

Razvijajoči KPI-ji (ključni kazalniki uspešnosti). Znamke morajo upoštevati, da novi kanali, kot je Snapchat, nimajo še popolnoma razvite analitike. Tovrstne kanale je treba obravnavati kot načine za doseganje večje prepoznavnosti blagovne znamke med novimi, a pomembnimi občinstvi.

Nove kreativne možnosti. Programatično oglaševanje je hitro in drzno, zato morajo biti oglaševalci bolj okretni pri spreminjanju kreativ in ustvarjanju številnih različic okrog kreativnega koncepta. Dnevi, ko je bila dovolj ena kreativa, ki je trajala dve leti, so že davno mimo.

Programatično kot dopolnitev. Ker oglaševanje prepoznavnosti blagovne znamke nima istih merljivih kazalnikov uspešnosti kot neposredno trženje, je pomembno, da se programatično oglaševanje v tem kontekstu obravnava drugače. Ta pristop je najbolje razumeti kot dopolnitev in razširitev tradicionalnih oglaševalskih akcij. Programatično oglaševanje namreč omogoča zgodbe iz različnih kanalov, ki so predstavljene ciljnim skupinam na stroškovno učinkovit način.

Deli

Arhiv