Programatično oglaševanje je po mnenju strokovnjakov še vedno deležno zaslug za najboljšo izrabo medijskih sredstev, kaže poročilo podjetja Ascend2.
Zakaj trženjski strokovnjaki izbirajo programatično oglaševanje?
Rezultati poročila Ascend2 dokazujejo, da trženjski strokovnjaki cenijo potencial programatičnega oglaševanja nasploh, ugotovitve pa kažejo, da jim pri uspešnosti izvajanja največ pomenijo natančno ciljanje potrošnikov (46 %), razporeditev proračunov (37 %), personalizacija (32 %), doseganje ROI (30 %) in kakovost podatkov (30 %).
90 odstotkov medijskih strokovnjakov, intervjuvanih v poročilu, pravi, da mora avtomatizacija oglaševanja preseči ročne naloge z uporabo algoritmov, strojnega učenja in umetne inteligence, ki odločajo o kompleksnejših nalogah glede zakupa medijev. V iPROMu nam pri programatičnem zakupu pomaga naša programatična rešitev iPROM Cloud, ki je razvita za centralizirano izvedbo oglaševalskih akcij v digitalnih medijih. Naročnikom zagotavlja dinamično optimizacijo akcij v realnem času in avtomatiziran proces zakupa medijskega prostora. Vrhunska tehnologija omogoča dokazljivo najboljšo izrabo medijskih sredstev, kar je tudi eden poglavitnih razlogov za učinkovitost rešitve.
Kateri so glavni cilji?
53 odstotkov anketirancev, zajetih v raziskavo podjetja Ascend2, je prodajo označilo za glavni cilj uporabe programatičnega oglaševanja. Kot pomembne cilje so vprašani izpostavili še pridobivanje potencialnih strank (47 %), prepoznavnost blagovne znamke (47 %), zadržanje strank (36 %) in vključenost potrošnikov (22 %).
76 odstotkov anketirancev pravi, da programatično oglaševanje uporabljajo kot del digitalne trženjske strategije, 93 odstotkov pa jih v uporabi že vidi pozitivne točke. Poročilo podjetja Ascend2 opozarja na to, da bo programatično oglaševanje v prihodnjih mesecih dobivalo še večjo vlogo, saj kar 66 odstotkov strokovnjakov za trženje pričakuje povečanje uporabe programatičnega oglaševanja.