Deli

Oglaševalci so vedno na preži za naslednjo "veliko" stvarjo. Trenutno je najbolj vroči trend programatični zakup - njegov trg je bil lani vreden že 14,88 milijarde dolarjev; v naslednjih desetih letih pa naj bi po tej metodi kupovali kar 90 odstotkov vseh prikaznih oglasov.

Programatični zakup – prihodnost prikaznega oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Oglaševalci so vedno na preži za naslednjo “veliko” stvarjo. Trenutno je najbolj vroči trend programatični zakup – gre za zakup oglasnega prostora, ki temelji na podatkih, zato je visoko targetiran in v celoti avtomatiziran.

Oglaševalci že danes v programatični zakup vlagajo velike vsote. Tako je bil v letu 2015 trg programatičnega zakupa vreden 14,88 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja več kot polovico (55 odstotkov) celotnega digitalnega prikaznega oglaševanja.

Raziskava podjetja OwnerIQ je obenem pokazala, da kar 96 odstotkov vprašanih že uporablja programatični zakup oglasnega prostora. Tako podjetje napoveduje, da bo metoda zakupa prehitela vse druge in v desetih letih dosegla 90-odstotni delež celotnega trga digitalnega oglaševanja.

Letos bo s pomočjo programatičnega zakupa serviranih že 63 odstotkov vseh prikaznih oglasov. Tako bo do konca leta prodaja prek programatičnega zakupa dosegla 32 milijard dolarjev. Do leta 2020 pa bo s pomočjo programatične tehnologije zakupljenih 85 odstotkov prikaznih oglasov in 67 odstotkov video oglasov.

Več informacij o programatičnem zakupu oglasnega prostora najdete tudi v infografiki na spodnji povezavi.

Deli

Arhiv