Za učinkovit vsebinski marketing je ključen sistem za upravljanje z vsebino.
Vsebina igra pomembno vlogo pri digitalnih uporabniških izkušnjah – tako s sliko, z besedilom, videom in zvokom kot z obogateno in virtualno resničnostjo. Z vsebino podjetja komunicirajo ne samo vrednote blagovne znamke, temveč razširjajo in povezujejo izkušnje na vseh točkah stika potrošnika z blagovno znamko. Zato je pomembno, da vsebinski marketing ustreza uporabnikom oziroma potencialnim kupcem, ki blagovno znamko spremljajo prek digitalnih kanalov.
Celovit vsebinski marketing mora vključevati načrt za aktivacijo občinstva ter zajemati marketing, prodajo, vsebino o izdelku ter sporočila, ki delujejo prek različnih kanalov in na različnih točkah stika. Če je vsebina pripravljena glede na različne faze nakupne poti, lahko prinese dobre rezultate.
Kako si pri MarketingTechu predstavljajo prodajno ustrezen vsebinski marketing v petih korakih?
- Za učinkovito upravljanje in optimizacijo vsebine mora podjetje vzpostaviti sistem za upravljanje z vsebino (CMS). Na ta način lahko podjetje svojim tekmecem celo prevzame določen del kupcev.
- Ustvarjanje vsebine vključuje različne elemente, pri tem pa je treba razumeti tudi samo arhitekturo – kje je vsebina objavljena in na kateri napravi. Na ta način je mogoče ustvariti vsebino, ki je najbolje optimizirana za različne točke stika.
- Vsaka vsebina ima svoj življenjski cikel, zato jo je treba ves čas ocenjevati in posodabljati, da je za potrošnika ves čas pomembna.
- Širjenje objav določene vsebine predvsem na ključnih točkah stika pripomore k temu, da jo v določenem časovnem razponu vidi čim več uporabnikov.
- Vsebina naj uporabnike vodi v obljubljeno deželo, naj jih popelje v lepšo prihodnost. To je najlažje zagotoviti s sistemom za upravljanje z vsebino, natančneje s predvidevanjem in pripisovanjem vrednosti atributom vsebine.