Deli

V celotni verigi oglaševanja v digitalnih medijih ima pristajalna stran ključno vlogo. Njena (ne)učinkovitost, ki jo najpogosteje merimo po številu pridobljenih konverzij, neposredno vpliva na vaš ROI. V priročniku smo za vas strnili nasvete, ki vam bodo zagotovo pomagali povečati njen uspeh in s tem dvigniti število in kakovost opravljenih konverzij.

Priročnik - Uspešne pristajalne strani - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Za prenos priročnika izpolnite spodnji obrazec

Vaš kontaktni podatek (elektronski naslov) potrebujemo, da vam lahko posredujemo želeni priročnik. Vašega podatka za druge namene ne bomo uporabili. V kolikor podatka ne boste oddali, vam kataloga ne moremo posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Se želite naročiti na Spletno patrolo, naše e-novice z aktualnimi novostmi iz iPROMa in najnovejšimi trendi digitalnega oglaševanja?

  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Deli

O avtorju

Lucie Pokorna je v iPROMu opravljala delo strokovne svetovalke za strateško svetovanje. Trženje v digitalnih medijih je spoznavala v evropski centrali podjetja Google na Irskem, kjer je bila odgovorna za češke in slovaške naročnike. V omenjenem podjetju je kasneje sodelovala pri razvoju globalnih izobraževalnih programov in skrbela za trening novih zaposlenih. Izkušnje je pridobivala tudi v podjetju Sixt v Münchnu, kjer je kot trenerka pripravljala in izvajala izobraževanja za servisni center s 400 zaposlenimi. Lucie je zaposlena kot poslovni analitik v družbi A1.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv