Marketing z vplivneži že dolgo velja za učinkovit pristop strokovnjakov za marketing. V letošnjem letu 2020 se temu področju namenja še več pozornosti, saj je postal marketing z vplivneži za blagovne znamke nepogrešljiv.
Marketing z vplivneži pomaga podjetjem pri ustvarjanju internetnih govoric, krepi ugled blagovne znamke, izboljša vpletenost občinstva in poveča število konverzij. Veliko podjetij je svoje poslovanje že preselilo na splet, zato se blagovne znamke morajo potruditi, da učinkovito dosežejo ciljnega uporabnika in zadržijo njegovo pozornost. Eden izmed alternativnih pristopov, ki ga blagovne znamke cenijo in s pridom uporabljajo, je marketing z vplivneži.
Plačan doseg za izpolnitev ključnih kazalnikov uspešnosti
V marketinških kampanjah sta pomembna tako organski kot plačan doseg. Letos se bodo blagovne znamke premaknile od enkratnih organskih marketinških kampanj z vplivneži in se osredotočile na plačan doseg marketinga z vplivneži. S tem bodo poskrbele za doseganje ključnih kazalnikov uspešnosti.
Več strategij združenih v eno
Vplivneži igrajo pomembno vlogo pri marketingu na družabnih omrežjih. Koncept, ki ločuje strategije za družabna omrežja, vsebinske strategije in marketing z vplivneži, je stvar preteklosti. Marketing z vplivneži je ključen del današnje celovite marketinške strategije. Z različnimi orodji lahko blagovne znamke vpletejo vplivneže v strateški proces, pridobijo natančnejši vpogled, mnenja in sveže ideje.
V ospredju so vrednote
Nakupne odločitve potrošnikov danes še bolj kot prej temeljijo na njihovih vrednotah. Potrošniki so pripravljeni plačati več za blagovno znamko, ki je v skladu z njihovo ideologijo. Zato so vrednote tudi v ospredju marketinga z vplivneži. Zaupanje v blagovno znamko je bistvenega pomena in pravi vplivnež lahko deluje kot vektor, ki potrošnike usmeri k blagovni znamki.