Ameriški oglaševalci bodo letos v programatično oglaševanje z digitalnimi prikaznimi oglasi vložili 57 milijard dolarjev. In več kot polovica teh naložb bo namenjena digitalnim prikaznim oglasom v družbenih medijih.
Programatično oglaševanje, opredeljeno kot uporaba avtomatizacije v procesu nakupa, prodaje ali prikazovanja digitalnih oglasov, bo po nedavni eMarketerjevi napovedi predstavljalo 83,5 odstotka celotne letošnje porabe za digitalne prikazne oglase. V prihodnjih dveh letih bodo nadaljnja vlaganja v področja, kot so digitalni avdio, video, povezana televizija in oglaševanje OTT, povzročila, da se bo poraba za programatično oglaševanje v ZDA povečala na skoraj 80 milijard dolarjev.
Od 57,3 milijarde dolarjev, namenjene programatičnim digitalnim prikaznim oglasom, bo večji del (56,3 %) namenjen pasicam, videu in drugim prikaznim oglasom v družbenih medijih. eMarketer predvideva, da se bo delež naložb v programatično oglaševanje v letu 2021 še povečal, saj dajejo oglaševalci še naprej prednost videu in drugim oglasnim oblikam v družbenih medijih.
Oglaševanje v okolju mobilnih aplikacij brez piškotkov, kjer uporabniki preživijo večino svojega časa v digitalnem svetu, je zapleteno in težavno, menijo pri eMarketerju. Družbeni mediji pa so izjema, saj omogočajo relativno preprosto ciljanje občinstva znotraj aplikacij.