Deli

Po podatkih eMarketerja so prihodki tiskanih oglasov v revijah v ZDA padli na 14,7 milijard dolarjev v letu 2010, kar je za 5% manj kot so znašali v letu 2009 (15,5 milijard USD). Predvidevajo pa še nadaljnji 5,6% padec do konca leta 2011. Medtem pa prihodki od spletnih oglasov v revijah konstantno in počasi naraščajo. Po pričakovanjih naj bi dosegli 2,4 milijarde dolarjev v tem letu, kar je za 9,5% več kot leta 2010. Celotni zakup oglasov v revijah bo dosledno padal v naslednjih nekaj letih do leta 2015, ko naj bi znašal 14,7 milijard dolarjev. Spletno oglaševanje naj bi do leta 2013 v ZDA prehitelo skupne prihodke tiskanih oglasov za 3,2 milijardi dolarjev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv