Deli

Prihodki od spletne prodaje naj bi v letošnjem prazničnem obdobju dosegli 15-odstotno rast.

Pričakovana 15-odstotna rast spletne prodaje v času pred prazniki - iPROM - Novice iz sveta

Prihodki od spletne prodaje bodo letos v primerjavi z lanskim letom zrasli za 15 odstotkov in dosegli približno 97 milijard USD, v svoji enajsti letni napovedi praznične prodaje napoveduje digitalna agencija NetElixir.

Močni zgodnji kazalniki

Groba ocena (v primerjavi s 13-odstotno rastjo prodaje, ki smo ji bili priča lani) temelji na kazalnikih od lanskega prazničnega obdobja do letošnjega začetka šole. Od letošnjega januarja do avgusta so se naročila in prihodki v primerjavi z enakim obdobjem lani povečali za dvomestno število.

Poročilo upošteva tako tržno kot spletno prodajo NetElixirjevih strank v petih vertikalah – gurmanska hrana, oblačila in obutev, dekorativni izdelki za dom, darila ter potrošniška elektronika.

Močna rast ne pride zaradi večjih košaric

Ni pričakovati, da bo rast dosežena zaradi višjih vrednosti naročil. V vseh petih vertikalah, zajetih v poročilu, je ocenjena povprečna vrednost naročil rahlo nižja ali enaka kot lani. Za kategorijo oblačil in obutve se v letošnjem prazničnem obdobju pričakuje najmočnejša rast – 19-odstotna rast prihodkov in 23-odstotna rast naročil v primerjavi z enakim obdobjem lani. Predvideva pa se, da bo povprečna vrednost naročil v kategoriji padla za tri odstotke.

Ključna obdobja prazničnega nakupovanja

NetElixir meni, da se bo obseg iskalnih poizvedb, povezanih s prazničnimi darili, okrepil 21. oktobra. Trije vrhunci spletnega nakupovalnega obdobja letošnjega prazničnega nakupovanja bodo:

  • petdnevno obdobje od zahvalnega dneva do kiberponedeljka (22.–26. november),
  • obdobje zelenega ponedeljka (9.–12. december),
  • vročica mobilnega nakupovanja (18.–21. december).
Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv