Prihodki od spletne prodaje naj bi v letošnjem prazničnem obdobju dosegli 15-odstotno rast.
Prihodki od spletne prodaje bodo letos v primerjavi z lanskim letom zrasli za 15 odstotkov in dosegli približno 97 milijard USD, v svoji enajsti letni napovedi praznične prodaje napoveduje digitalna agencija NetElixir.
Močni zgodnji kazalniki
Groba ocena (v primerjavi s 13-odstotno rastjo prodaje, ki smo ji bili priča lani) temelji na kazalnikih od lanskega prazničnega obdobja do letošnjega začetka šole. Od letošnjega januarja do avgusta so se naročila in prihodki v primerjavi z enakim obdobjem lani povečali za dvomestno število.
Poročilo upošteva tako tržno kot spletno prodajo NetElixirjevih strank v petih vertikalah – gurmanska hrana, oblačila in obutev, dekorativni izdelki za dom, darila ter potrošniška elektronika.
Močna rast ne pride zaradi večjih košaric
Ni pričakovati, da bo rast dosežena zaradi višjih vrednosti naročil. V vseh petih vertikalah, zajetih v poročilu, je ocenjena povprečna vrednost naročil rahlo nižja ali enaka kot lani. Za kategorijo oblačil in obutve se v letošnjem prazničnem obdobju pričakuje najmočnejša rast – 19-odstotna rast prihodkov in 23-odstotna rast naročil v primerjavi z enakim obdobjem lani. Predvideva pa se, da bo povprečna vrednost naročil v kategoriji padla za tri odstotke.
Ključna obdobja prazničnega nakupovanja
NetElixir meni, da se bo obseg iskalnih poizvedb, povezanih s prazničnimi darili, okrepil 21. oktobra. Trije vrhunci spletnega nakupovalnega obdobja letošnjega prazničnega nakupovanja bodo:
- petdnevno obdobje od zahvalnega dneva do kiberponedeljka (22.–26. november),
- obdobje zelenega ponedeljka (9.–12. december),
- vročica mobilnega nakupovanja (18.–21. december).