Redko podjetja pomislijo na svoja vedenja, ki odvračajo uporabnike stran od njih znotraj družbenih omrežij. Raziskava podjetja Sprout Social pa raziskuje ravno to; kaj si uporabniki družbenih medijev mislijo o navadah podjetij glede njihovih objav in zakaj jim nehajo slediti.
Brez občinstva je prisotnost podjetja v družbenih omrežjih brez pomena in zapravljanje časa. Tu podjetja veliko časa namenjajo ohranjanju pozornosti in vključenosti uporabnikov, redko pa pomislijo na vedenja, ki odvračajo uporabnike stran od njih. Raziskava podjetja Sprout Social pa raziskuje ravno to; kaj si uporabniki družbenih medijev mislijo o navadah podjetij glede njihovih objav in zakaj jim nehajo slediti.
Podjetje Sprout Social je naredilo raziskavo na več kot tisoč uporabnikih Facebooka, Instagrama in Twitterja, s katero je želelo preučiti trende objav na teh omrežjih, kot so uporaba jezika, objava promocij in frekvenca teh objav.
Večina vprašanih je rekla, da je najbolj živce parajoča stvar, ki jo blagovne znamke lahko naredijo v družbenih omrežjih, to, da objavljajo preveč promocijske vsebine, 40 odstotkov ne mara, če znamka uporablja žargon ali sleng v svojih objavah, 34 odstotkom gre na živce pomanjkanje osebnosti, 32 odstotkov ne mara vsiljenega humorja, skoraj četrtina pa ne mara, če znamke ne odgovorijo na njihova poslana sporočila.
46 odstotkov vprašanih preneha slediti znamki, ker objavlja preveč promocijskih sporočil, 41 odstotkov zaradi nerelevantnih informacij, skoraj 35 odstotkov pa, ker preveč tvitajo.
Pametne znamke vedo, da je prisotnost na družbenih omrežjih podaljšana roka marketinga v podjetju, zato si tam namesto streljanja s kuponi in oglasi gradijo pristen glas in gradijo skupnost okoli tega glasu.