Deli

Če internet še lansko leto politikom in njihovim načrtovalcem kampanj ni pomenil prav veliko, pa bo volilno leto 2008 šlo v zgodovino kot prelomnica, ko je spletni video postal osrednja točka komunikacijske strategije vsake resne predsedniške kampanje. Gre za tako imenovani You Tube učinek, ki bo še pridobival na pomenu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv