Podjetje Burst Media je med potrošniki izvedlo raziskavo, s katero so skušali ugotoviti, kako in zakaj se uporabniki »družijo« z blagovnimi znamkami znotraj družabnih omrežij. Ugotovili so, da je učinkovitost pozivov k sodelovanju v družabnih omrežjih znotraj oglasov odvisna od medija, v katerem se oglas pojavi. Med vprašanimi, ki se spomnijo pozivov k sodelovanju v družabnih omrežjih znotraj oglasov, so spletni (več kot 60 odstotkov) in TV-oglasi (59 odstotkov)najučinkovitejši pri vzpostavljanju interakcije prek Facebooka, Twitterja in Instagrama. Sledijo tiskani oglasi (52 odstotkov), radijski oglasi (41 odstotkov) in oglasi na zunanjih površinah (39 odstotkov).
Sicer pa je raziskava pokazala še, da skoraj polovica teh, ki vstopijo v interakcijo z blagovno znamko znotraj družabnih omrežij prek oglasov, to storijo zato, ker bi radi pokazali podporo znamki, ki jim je všeč. Drugi razlog je dostop do posebnih popustov, kuponov, promocij. Je pa tukaj kar precejšnja razlika med moškimi in ženskami, saj je tako odgovorila več kot polovica žensk in samo nekaj več kot tretjina moških.