Oglaševalci in potrošniki se soočajo z nenehnimi spremembami.
Živimo in delamo v času nenehnih sprememb. Te so se dogajale že v letih 2018 in 2019, velik pospešek pa so doživele zlasti lani, ko smo se soočili s pandemijo. Blagovne znamke so se morale hitro prilagoditi, če so želele preživeti. Že pred pandemijo se je veliko govorilo o digitalizaciji, ta pa jo je le še pospešila.
Prehod na digitalno arhitekturo, ki je v zadnjih dveh desetletjih preobrazila številna podjetja, je lani s pandemijo doživel dodaten pospešek. Pandemija je pospešila trende v podjetjih in družbi, ki so že obstajali, a niso bili v celoti sprejeti. Trgovci z živili so v prvih mesecih pandemije na svojih digitalnih platformah zabeležili tudi do 700-odstotno povečanje števila novih potrošnikov.
Zaradi splošne zaustavitve življenj po celem svetu so te možnosti postale nujnost. Sprejemanje digitalnega je postalo splošno prevladujoče dejstvo, ki se bo nadaljevalo tudi v prihodnje. Ne samo zaradi pandemije, ampak zato, ker si potrošniki v svojem vsakdanjem življenju to želijo. Poleg tega potrošniki od blagovnih znamk zahtevajo večjo družbeno odgovornost, ki je v preteklem letu postala izredno pomembna tema.
Tudi na področju medpodjetniškega poslovanja prihaja do vse večjega prehoda v virtualni svet, četudi so nakupni procesi na področju B2B bolj zapleteni. A vse je povezano s tem, kaj si želijo potrošniki – tako B2C kot B2B –, ki so vse bolj digitalni in virtualni. Pandemija je dokazala vrednost marketinških strokovnjakov, ki lahko hitro in agilno krmarijo med vsemi spremembami.