Potrošniki so svoje osebne podatke z oglaševalci pripravljeni deliti, če s tem pridobijo določeno korist.
Potrošniki v zadnjih nekaj letih vse več svoje pozornosti namenjajo zasebnosti podatkov, vendar so še vedno pripravljeni deliti svoje podatke. Skoraj dve tretjini (64 %) ameriških potrošnikov bi z oglaševalci delili svoj e-naslov v zameno za popust ali kupon v vrednosti 20 ameriških dolarjev, 31 odstotkov pa bi jih delilo svoje polno ime, kažejo podatki družbe Insider Intelligence. Predstavniki generacije Z bi bolj verjetno delili svoj e-naslov kot drugi potrošniki.
Čeprav imajo potrošniki pomisleke glede zasebnosti, še posebej, kar se tiče uhajanja podatkov, ne nasprotujejo deljenju informacij, dokler te ostanejo zaščitene. Promocije, kot je podelitev kupona potrošnikom v zameno za njihov e-naslov, so preprost, a učinkovit način za pridobivanje lastniških podatkov.
Najboljši viri za pridobivanje lastniških podatkov
Po podatkih Sapio Researcha iz oktobra 2021 se je 86 odstotkov marketinških odločevalcev zanašalo na piškotke tretjih oseb. Ker je Google napovedal njihovo opustitev, so se morali oglaševalci osredotočiti na drugačno pridobivanje podatkov. Viri podatkov, kot so pretekli nakupi potrošnikov, profili na družbenih medijih, registracije na spletnih mestih, sistemi CRM in interakcije s klicnimi centri, zvestobni programi in uporaba mobilnih aplikacij, so za učinkovito ciljanje z oglasi vse bolj pomembni. Kljub temu pa nimajo vsi oglaševalci in založniki virov za zbiranje lastniških podatkov, zato je deljenje podatkov s strani potrošnikov, ki so ločeni od identifikacijskih informacij, ključna strategija za naprej.