Deli

Čeprav potrošniki niso ravno hvaležni za oglaševanje, pa se zavedajo, da je zaradi njega veliko stvari, ki jih imajo radi na internetu, zastonj, poleg tega to omogoča normalno delovanje gospodarstva. To so ključne ugotovitve raziskave, ki so jo izvedli v podjetju Nielsen.
Raziskava je bila opravljena na 50 trgih po celem svetu marca in aprila letos, pokazala pa je, da se 71 odstotkov anketirancev strinja s trditvijo, da oglasi omogočajo poceni ali zastonj vsebino na internetu, televziiji, radiu in drugje. Prav tako sej jih enak odstotek strinja s tem, da oglaševanje pripomore k rasti gospodarstva. Nekaj manj, 68 odstotkov, jih pravi, da oglaševanje pospešuje konkurenco, ta pa vodi k boljšim izdelkom in nižjim cenam.
Prav tako se jih večina (67 odstotkov) strinja s tem, da je oglaševanje pomembno v življenju ljudi, saj daje informacije, na podlagi katerih se delajo boljše odločitve, dve tretjini pa se jih strinja, da je ogaševanje zabavno in pritegne pozornost.
 

Deli

Arhiv