Potrošniki od blagovnih znamk pričakujejo, da bodo razumele njihove potrebe in pričakovanja in so za to pripravljeni z njimi deliti svoje osebne podatke.
73 odstotkov potrošnikov pričakuje, da bodo podjetja razumela njihove edinstvene potrebe in pričakovanja, 62 odstotkov pa jih meni, da bi podjetja morala predvideti njihove potrebe, kaže majsko poročilo podjetja Salesforce.
Potrošniki se zavedajo, da blagovne znamke uporabljajo osebne podatke za oblikovanje in posredovanje prilagojenih sporočil. Skoraj devet od desetih vprašanih si želi prejemati personalizirane ponudbe, ki temeljijo na njihovih zanimanjih in zgodovini brskanja oziroma nakupovanja prek spleta. Približno enako število vprašanih potrošnikov je po pozitivni izkušnji z blagovno znamko pripravljeno z njo deliti več informacij, kaže februarska študija družbe Merkle. Potrošniki so svoje osebne podatke pripravljeni deliti zlasti, če v zameno za to prejmejo prilagojene ponudbe ali izdelke, ki so skladni z njihovimi zanimanji.
E-poštni naslov in ime sta podatka, ki ju potrošniki lažje delijo z blagovno znamko kot pa na primer naslov bivališča ali telefonsko številko, je septembra 2021 ugotovila raziskava družbe Sapio Research. Ni presenetljivo, da mlajši potrošniki, vključno z generacijo Z in milenijci, preprosteje delijo vse vrste svojih podatkov kot pa starejše generacije. Pomembno je, da oglaševalci ocenijo, katere osebne podatke bodo potrošniki z njimi brez težav delili, in se omejijo glede njihove uporabe ter se tako izognejo morebitnemu nelagodju potrošnikov.
Personalizacija ne prinaša koristi le potrošnikom. V raziskavi podjetja Acquia, opravljeni avgusta lani, je več kot polovica podjetij, v katerih je bilo uvedeno več personalizacije, poročala o večji vpletenosti potrošnikov, skoraj polovica pa jih je opazila boljše stopnje konverzij.