Deli

Unicast, ki se ukvarja z razvojem tehnologije za objavljanje multimedijskih oglasnih sporočil v internetu, je razkril rezultate večmesečnih tajnih pogajanj s spletnimi založniki, agencijami in oglaševalci o uporabi skupnih, standardiziranih formatov za oglase z animirano ali interaktivno vsebino. Pogajalci so se dogovorili za velikosti, dolžine in število pik pri različnih oglasih – s ciljem poenostaviti in poceniti produkcijo spletnih oglasov. Proračuni za spletno oglaševanje niso veliki in nesmiselno bi bilo, da bi šlo preveč sredstev za produkcijo, manj pa za vsebino.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv