Število gledalcev, ki svoje najljubše TV serije gledajo s pomočjo spleta, narašča. Po podatkih Nielsenovega Media Research poročila naj bi si v zadnjih treh mesecih kar 25 odstotkov spletnih uporabnikov ogledalo določeno nanizanko prek spleta. Alan Wurtzel, vodja raziskav pri NBC, pravi, da je takšno vedenje postalo nekaj običajnega v zelo hitrem času, poleg tega pa to ne počnejo samo študentje ali Y generacija, pač pa vsi, tudi starejši. Tako naj bi si po podatkih Nielsen Media Research v zadnjih treh mesecih serije na spletu ogledalo 39 odstotkov spletnih uporabnikov, starih od 18 do 34 let, in, kar je še posebej presenetljivo, 23 odstotkov, starih med 35 in 54 letom starosti.
Kljub vsem tem številkam pa se televizijske mreže močno trudijo, da podatki o tem, koliko ljudi in kako pogosto gledajo nanizanke prek spleta, ne bi prišli v javnosti. Zakaj? Ker so internetni gledalci vredni le delček oglaševalskega denarja, ki ga prinesejo televizijski gledalci.
Vseeno pa je za oglaševalce in TV mreže v vsem tem tudi dobra novica. Gledalci naj bi si namreč veliko bolj zapomnili oglase na internetnih verzijah oddaj, saj jih je manj in so bolje targetirani.