Deli

Raziskave so že večkrat potrdile, da je prisotnost blagovnih znamk v priljubljenih spletnih skupnostih za podjetja zelo zaželena, saj predstavlja dobičkonosno oglaševanje in prinaša pozitiven odziv potrošnikov. Nedavna raziskava, ki so jo izvedli pri Razorfish, pa pravi, da so tudi posebne ponudbe in popusti, objavljeni na spletnih skupnostih tisti, ki vabijo potrošnike k nakupom. Kar 44 % tistih, ki spremljajo blagovno znamko na Twitterju, pravijo, da to počnejo zaradi ekskluzivnih ponudb. Prav tako je 37 % uporabnikov MySpace-a in Facebook-a izjavilo, da so popusti in posebne ponudbe glavni razlogi za »prijateljstvo« z znamko. Poročilo še posebej omenja podjetja, kot je Starbucks, ki je pridobilo kar 5 milijonov oboževalcev na strani Facebook tako, da je ponujalo brezplačne kupone za pecivo in sladoled.

Deli

Arhiv