Deli

V nedavno objavljenem poročilu eMarketerja z naslovom Ad Spending Benchmarks so podrobno analizirali oglaševalske naložbe v ZDA za leto 2024, kjer skupni izdatki za oglaševanje znašajo 389,49 milijarde ameriških dolarjev. Digitalno oglaševanje s 302,77 milijarde ameriških dolarjev močno presega tradicionalno oglaševanje, katerega skupna vrednost znaša 86,72 milijarde ameriških dolarjev.

Poročilo o oglaševalskih naložbah v ZDA za leto 2024 razkriva naraščajoči poudarek na digitalnem oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

V digitalnem oglaševalskem kolaču največji del izdatkov pripada oglaševanju na mobilnih napravah s 199,41 milijarde USD, sledi mu oglaševanje na namiznih in prenosnih računalnikih s 74,61 milijarde USD in z internetom povezanih televizijskih sprejemnikih Connected TV (CTV) z 28,75 milijarde USD.

»Pospešena rast naložb v digitalno oglaševanje jasno odraža prestrukturiranje globalnih oglaševalskih strategij v prid digitalnim medijem, ki omogočajo natančno ciljanje in učinkovito merljivost uspešnosti oglaševalskih aktivnosti. Ta trend ni zgolj kratkoročna prilagoditev, temveč strateški premik, ki ga narekujejo spremembe v potrošniških navadah in tehnološke inovacije. Digitalni mediji so zdaj ključni steber vsake resne oglaševalske strategije, saj podjetjem omogočajo hitro prilagajanje tržnim razmeram, izkoriščanje podatkovno podprtih vpogledov in doseganje najvišje donosnosti naložb. V tem kontekstu je jasno, da bodo podjetja in blagovne znamke, ki se ne prilagodijo digitalnim spremembam, izpostavljena vedno večjemu tveganju zmanjšanja konkurenčne prednosti in posledičnemu upadu tržnega deleža,« je novico komentiral Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.

Deli

Arhiv