Ponovno ciljanje omogoča, da marketinški strokovnjaki potencialne potrošnike »spremenijo« v potrošnike in zagotovijo višjo stopnjo konverzij.
O ponovnem ciljanju se v marketinških vrstah veliko govori, vseeno pa je smiselno, da si strokovnjaki zastavijo tri ključna vprašanja.
Koga je smiselno ciljati?
Ponovno ciljanje marketinškim strokovnjakom pomaga pri personalizaciji oglasov in sporočil, s čimer dosežejo boljšo ceno na klik in povečajo donosnost naložb. Različna napredna orodja pomagajo pri analizi prometa, kjer povedo, od kod točno promet prihaja in ali je dovolj kakovosten. Najbolj pomembno pa je, da podatki povedo, ali so ciljani pravi potrošniki oz. kako ciljanje izboljšati.
Kako še bolj skrčiti ciljno skupino?
Marketing, ki cilja prav vse potrošnike, še nikoli ni obrodil sadov. Vsaka blagovna znamka ima specifično občinstvo in niti za eno ni mogoče trditi, da so ciljna skupina vsi. Strateški premislek o ponovnem ciljanju mora temeljiti na natančni analizi ciljne skupine.
Personalizirane pa morajo biti tudi kreative oglasov, ki omogočijo, da je specifična ciljna skupina nagovorjena na specifičen način. Ključno je torej, da se posameznike nagovori s pravim sporočilom na pravem kanalu in ob pravem času.
Ali ciljna skupina sporočila blagovnih znamk vidi dovolj pogosto?
Ko ciljni potrošnik enkrat obišče spletno stran blagovne znamke, bo ponovno ciljanje omogočilo, da se mu oglasi za to blagovno znamko prikazujejo na vseh možnih kanalih. Različne raziskave opozarjajo, da mora potrošnik sporočilo blagovne znamke videti vsaj sedemkrat, preden se odloči za nakup. Vseeno pa je smiselno zagotoviti tudi, da sporočila niso preveč vsiljiva, saj to potrošnika od nakupa samo odvrne.
Povprečna oseba je dnevno izpostavljena kar 5000 oglasom, iz česar lahko sklepamo, da morajo blagovne znamke s potrošniki komunicirati pogosto, a tudi kreativno, saj se bo potrošnik le tako povezal z znamko in postal njen zvesti kupec.