Deli

Za mnoge je sedaj čas, ko so do vratu zakopani v strateško medijsko planiranje za leto, ki že trka na naša vrata. Verjetno je najtežja odločitev kam, katerim medijem, nameniti oglaševalske evre. In pri toliko medijske izbire, kot jo imamo danes na voljo, marsikoga boli glava, ker ne ve, kaj izbrati in koliko kam nameniti. Zato marsikdo raje ostane »na varni strani« in izbere tisto, kar je bilo preverjeno že lani in leta pred tem. Tako so si medijski načrti iz leta v leto podobni kot jajce jajcu. Če je tako, potem, svari Sean Cheyney, podpredsednik marketinškega oddelka v podjetju AccuQuote, se raje umaknite s ceste, saj vas bo povozil prvi tovornjak, ki bo prišel mimo, in daje nekaj koristnih nasvetov, kako pripraviti kakovostno medijsko strategijo za leto 2009.
Predvsem svari pred tem, da se nikoli ne smete počutiti preveč udobno in pri tem kar zaspati. Za rast je potrebno stalno preverjanje novih možnosti, ki jih ponuja oglaševalska industrija. Pri tem pa je vedno treba vedeti, kaj testiramo in koliko bomo temu namenili. Namenite pa toliko, kolikor se še počutite varno, mora pa biti dovolj, da se iz tega sploh lahko kaj naučite. Vse, kar je manj, je zapravljanje vašega čas, vse, kar je več, je metanje denarja skozi okno.
Torej, ko boste šli letos skozi svoj medijski načrt, se držite pravila: če zgleda enako kot lani, ga razrežite, strgajte, zažgite in začnite znova, takrat na drugačni osnovi.
 

 

 

Deli

Arhiv