Deli

Ameriški politični kandidati in njihovi svetovalci vse bolj odkrivajo pomen in pomembnost interneta za zmago na volitvah. Kot je pokazala nedavna raziskava, ki jo je izvedel E-Voter Institute, kar 250.000 anketirancev meni, da bo o zmagovalcu volitev, ki bodo potekala leta 2008, odločal internet.
    Anketiranci od svojih kandidatov pričakujejo, da bodo imeli svojo spletno stran, da bodo prek spleta zbirali denar, da bodo odgovarjali na elektronsko pošto, da bodo imeli video oglase in oglaševali s spletnimi oglasi, da bodo pisali spletne dnevnike …
    Eden izmed najpomembnejših elementov, na katerega kandidati ne smejo pozabiti, pa so napredni (obogateni) spletni medijski oglasi. Ti so namreč zelo fleksibilni, poleg tega pa k zelo aktivnemu sodelovanju vključujejo volivca. Tehnologija, ki stoji za temi oglasi, omogoča natančno ciljanje pravih volivcev, takojšnje spreminjanje sporočil in podobno. S tovrstnimi oglasi se lahko dejansko vzpostavi dialog med volivcem in kandidatom.
    

Deli

Arhiv